22.450Ft-tól
Gyártási év | 1974 |
---|---|
Hengerűrtalom | 988 cm3 |
Legnagyobb leadott teljesítmény | 33 KW |
Üzemanyag | Benzin |
Ülések száma vezetővel | 5 |
A 70es évek Skodája kevés műszaki, de annál több esztétikai újítással lépett piacra. Az S100-as volt az első cseh autó, melynek eladási számai elérték a hét számjegyet, műszaki alapjai negyed évszázadig kitartottak.
Az S100-as típus 1969-ben jelent meg és az 1000 MB műszaki megoldásait örökölte, bár előrelépés volt a fékrendszerben. Az első dobfék, helyét korszerűbb Dunlop-liszensz alapján gyártott tárcsafék került fel, illetve az egykörös fékrendszer helyett kétkörös szolgált az S100-as alatt. A külső letisztszultabb lett, kevesebb dísz került rá, a farmotoros kialakítás miatt megmaradt a hűtőrács nélküli maszk és a hátsó sárvédőre tett hűtőnyílás. Hátra egy egyliteres, 42 lóerős motor került, ami négyfokozatú sebességváltón keresztül hajtotta a hátsó kerekeket. A jobb súlyelosztás miatt néha plusz súlyt helyeztek el az elöl lévő csomagtartóba. Az S100-as több felszereltséggel volt megvásárolható: a jelzés nélküli alapváltozatot felett állt a kínálatban az S100 L, mely több krómmal és négyfokozatú ablaktörlővel volt kapható. Aki erősebb farosra vágyott, annak ott volt az S110, az 1,1 literes blokkal, ami 52 lóerőt tudott. A legdrágább változat a Skoda 110R volt, amit „csehszlovák Porsche” becenéven is hívtak.
FONTOS!
Kérlek olvasd el figyelmesen az lenti foglalással kapcsolatos információkat! Ezeknek a feltételeknek csak a maradéktalan teljesülése esetén áll módunkban az autóinkat kiadni!
Foglalást leadni ideiglenesen csak telefonon, vagy e-mailen keresztül lehetséges:
2022 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | COOKIE nyilatkozat | Made with by WP Iroda
Kedves Bérlőnk!
Köszönjük, hogy ellátogatott honlapunkra!
Jelenleg nem foglalkozunk veteránautó bérbeadással, így a foglalását nem tudjuk rögzíteni!
Kérdés esetén keressen Minket bizalommal az alábbi telefonszámon: +36 30 291 8252